Strony

środa, 11 stycznia 2012

Pierwszy raz Shabby Chic

 Pierwszy raz mam już za sobą ... to pora na drugiego posta ! Może w pisaniu postów tez trzeba się rozsmakować ?

To co chcę dzisiaj pokazać zrobiłam już jakiś czas temu i to był "mój pierwszy raz " z malowaniem mebla w stylu Shabby Chic
Oj ! Jak ja się rozsmakowałam w tym malowaniu ...i mam nadzieje że szybko mi się nie przeje


To był pierwszy raz i z decoupage



Mój pierwszy mebel Shabby Chic .
Bardzo mi się wtedy podobał i byłam z niego dumna

5 komentarzy:

  1. Witaj :)

    Dziękuję za wizytę. Fajnie, że dołączyłaś do grona blogerek :))

    No i widzę, że zapowiada się kolejny, ciekawy blog :)

    Serdecznie pozdrawiam

    Pees jakbyś mogła wyłączyć weryfikację obrazkową, to byłoby super. Łatwiej się zostawia komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć dostałam pierwszy komentarz!Ale fajnie ...i od kogo ,od Alizee którą tak podziwiam ! Dzięki jesteś bardzo miła .
    Z tą weryfikacją postaram się coś zrobić .
    Dzięki też za poradę

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszło!!!! ja też lubię siatkę hodowlaną w meblach, już niedługo w mojej galeri co-nie-co z "jej" udziałem. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam nadzieję, że Ci nie przejdzie,bo piękne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynajdujesz przepiękne meble do przeróbek. Ale to co z nimi robisz trafia w mój smak estetyczny, świetnie dobierasz kolorystykę, wzory na mebelkach, wszystko bardzo dobrze ze sobą współgra. Jestem pod wrażeniem i to ogromnym.

    OdpowiedzUsuń