Strony

czwartek, 6 września 2012

Rozgrzewka

Zabrałam się za malowanie . 
Na razie przemalowuję mniejsze przedmioty znajdujące się w domu 
i które akurat wpadną mi w ręce . 
Mam mebelek do pomalowania , ale za niego chyba wezmę się w przyszłym tygodniu . 
Najpierw mała rozgrzewka przed większym wyzwaniem .

Ramki 


 Drewniane ramy przemalowane na czarno i postarzone 
nabrały wiktoriańskiego charakteru .




Szare ramki z czarnymi jak dla mnie , wyglądają doskonale .



 Jak już dorwałam puszkę farby w szarym kolorze
 to szarych ramek pomalowało się więcej niż zamierzałam .
Całkiem spora stertka.



No i teraz ramki czekają aż mój kochany mężuś 
znajdzie trochę czasu aby powiesić je na ścianie .

                                                        Powstanie  z nich fajna galeria .



Z pozdrowieniami 

Cat-arzyna





52 komentarze:

  1. Rewelacyjne...wyglądają bardzo ale to bardzo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobaja te ramki. Wszystko u Ciebie takie stylowe, do najmniejszego detalu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ramki, stworzą fajną galerię na ścianie:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Ja mam do pomalowania drewnianą szafę prababci i nie umiem się zabrać, żeby tego nie zepsuć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Maluj śmiało to tylko farba , jak nie wyjdzie to pomalujesz jeszcze raz a kolejne warstwy sprawią ze będzie wyglądało ciekawiej bardziej autentycznie , wiec do dzieła .

      Usuń
  5. Czarny i szary pięknie razem wyglądają, a jeszcze dodatkowo przecierki, które uwielbiam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo mnie nie było, nadrabiam, czytam i....przykro mi bardzo Kochana. Przytulam i i życzę Ci siły!! Pozdrawiam. bagraga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... teraz jakoś zapełniam czas żeby nie mieć czasu na myślenie .Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne te ramki! Jak ty je malujesz, że takie wychodzą jakby obdrapane? .. bardzo mi się to podoba, ale ramki u nas w USA takie drogie są .. może jakbym sama tak ładnie umiała pomalować .. ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję używane . Ramki maluję a potem dokładnie jak napisałaś obdrapuję ( przecieram w niektórych miejscach papierem ściernym )
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  8. Skąd Ty bierzesz takie śliczne ramki i to w ilościach hurtowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się nad tym samym zastanawiam - piękne kształty mają i do tego talent Cat... wyczarowuje cuda!

      Usuń
    2. Kupuję używane a ilości hurtowe uzbierały się z czasem .
      Dziękuję !

      Usuń
  9. Są fantastyczne! Zawsze marzyłam o ścianie calutkiej zapełnionej ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan , ściana zapełniona ramkami . Dzięki

      Usuń
  10. Ramki są boskie! Też mam w planach "zajęcie" się kilkoma. Zachwyciła mnie grafika w jednej z nich - aż musiałam jej poszukać w sieci (z sukcesem). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak Kasiu z pewnością to będzie ciekawa galeria, w zasadzie każda rzecz do której się dotkniesz zamienia się w dzieło, będę więc kibicować i czekać na efekty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ach u Cibie kopalnia inspiracji :))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo stylowe wyszły te rameczki. Masz wielki talent, Twoje wnętrza inspirują:),

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cat te czarne ramki z przetarciami sa fantastyczne, jaki urok, wow!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, ale wspaniale ramki, na scianie beda wygladac jeszcze lepiej i to obydwa kolory!
    pozdrawiam cieplo i sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna robota!

    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne ramy!
    Ja mam ostatnio na ich punkcie fioła!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. I szare i ciemniejsze rameczki wyglądają super, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramki piękne!!! i to co w nich również:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, moze poprawisz sobie humor, zajrzyj na mojego bloga.
    Cos tam na Ciebie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądają, coraz bardziej podoba mi sie pomysl z czarną farbą, przecieranka na meblach etc ;)

    no i trzymam kciuki żeby mąż szybko powiesił na ścianie, ślicznie będą się prezentowac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszły Ci te ramki!
    I nie mogę się zdecydować czy bardziej podobają mi się czarne, czy szare;-)
    Po prostu muszą być razem;-)))
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są z carną farbą.Nie widziałam takich.Dobrze ,że zajęłaś się pracą -mocno cię przytulam...Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  24. otrzymałaś świetny efekt:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciemniejsze ramki z postarzeniami bardzo mi się podobają. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie Ci wyszły te ramki :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosze zdradz jakiej dokladnie farby uzylas bo ja marze o takich ramkach od dawna tylko nie wiem jaki typ farby sie do tego nada? z gory slicznie dziekuje i pozdrawiam cieplutko aga xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie każda farba akrylowa np. do czarnych ramek użyłam farby tablicowej bo akurat taka miałam . Wiec śmiało maluj :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  28. Ślicznie, mam tylko nadzieję, że Twój mąż ma więcej czaswu niż mój, bo ja na powieszenie czekałabym wieczność....

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne! Mam całą stertę do malowania, ale nie są takie fajne, muszę poszukać takich grubych, podwójnych. Dla mnie te szare idealne. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne, czarne podobają mi się. Jakiś czas temu znalazłam siedem całkiem fajnych, małych rameczek (ktoś to po prostu wyrzucił) i też chcę je pomalować na czarno, ale dla odmiany z białymi przecierkami.

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już widzę ten efekt końcowy ... Chwal się szybciutko ! Marzy mi się od dawna galeryjka ze zdjęciami ( a ostatnio na wakacjach zaszalałam z aparatem ... ), teraz szukam ramek, ale to wcale nie takie proste.Twoje są śliczne !Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ha! Ja też chodzę po domu przemalowując to i owo! Niestety często muszę szlifować powierzchnię, a to już mniej fajne! Te czarne ramki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne ramki, zwłaszcza te czarne z przetarciami! Nie wiem co to jest, ale pomimo mojego uwielbienia dla energetycznych, nasyconych kolorów, Twój blog w bieli i szarościach przyciąga mnie niezmiennie z wielką siłą i należy do moich najbardziej ulubionych. Może jest po prostu niezbędną do życia harmonijną odskocznią po kolorowym szaleństwie, jakie nieustannie wprowadzam we własnym otoczeniu :))) W każdym razie - zachwycasz mnie zawsze swoimi pomysłami i pięknymi metamorfozami rzeczy zwyczajnych...

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam niezłą stertkę ramek, jak tylko jakaś fajna mi wpadnie w ręce jest już moja i czeka na wenę:)
    Twoje są śliczne:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze jestem nie zupelnie zdrowa, ale patrzac na Twoje kosze pelne ramek, to az mnie rece swedza zeby za cos sie zabrac. Swietnie wygladaja szare i czarne ramy z tymi przecierkami - podoba sie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście zabrałaś się z rozmachem wielkim za malowanie skoro cały kosz ramek pomalowałaś :) Wyglądają cudnie i te szare i te czarne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu u Ciebie jak zwykle jest przepięknie, cudowne ramki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Kasiu długo mnie tu nie było ,ale działasz i same cuda tworzysz .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle podziwiam lekkość,pomysłowość i wrażliwość.Śledzę Twojego bloga regularnie,zawsze z niecierpliwością czekam na nowe wpisy.Mój blog dopiero raczkuję,ale może kiedyś Ciebie coś zainteresuje w moich działaniach.Wkrótce ogłoszę Candy-ale jeszcze się przypomnę.
    Pracuj,pracuj-bo nadal chcę Cię podglądać.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zaraz udam się w odwiedziny do Ciebie :)

      Usuń
  40. Pięknie, tworzycie z niezwykłą klasą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń