Strony

piątek, 23 listopada 2012

Hello :)


Wpadłam tylko na momencik , pokazać wam co zrobiłam . 
Ogarnęło mnie papierowe szaleństwo .
 Zaczęło się od kart świątecznych i nie mogę skończyć z tym wycinaniem , klejeniem itp.
Kupiłam sobie takie fajne urządzenie do ozdobnego wycinania brzegów papieru .
(Niestety nie zrobiłam zdjęcia) No i ... chyba ze dwa dni wycinałam te piękne koronkowe brzegi bo nie mogłam przestać się zachwycać . Tak oto powstały małe rozetki . Rozetki mogą być zawieszkami do prezentów albo na choinkę lub po prostu świątecznymi ozdobami . Sama nie wiem gdzie je wykorzystam , pewnie zawisną na choince . 







Z mojego żmudnego wycinania , składania harmonijek i sklejania powstała spora stertka .





A to kolejne ozdobione zapałki.


Żeby moja maszyna do szycia się nie pogniewała to i ją odwiedziłam .
 Ze wspólnej współpracy powstały ozdobne woreczki na świeczki.
Które będą znakomitym dodatkiem do prezentów. 
Takie małe co nieco , ale ładne i praktyczne :)










 Teraz już zmykam do pracy , bo mam wenę i muszę działać żeby mnie nie opuściła ,
 a pomysłów mam jeszcze sporo .

Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze . 
Witam też wszystkich nowych obserwatorów .

A propos ostatniego posta to niesamowite , wszyscy wierzą w Mikołaja . 
Cudownie ! 
Niech ta magia trwa :)


Ściskam Was mocno !
Cat-arzyna





57 komentarzy:

  1. Tyle pięknych ozdób - wszystkie wyjątkowe i śliczne :)
    Te woreczki na świece - urzekające :)
    Pozdrawiam i przyjemnej pracy życzę - skoro wena trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to sobie obnyśliłaś. Jestem fanką ciekawych rzeczy zrobionych z niczego. Jak cudnie wyglądałaby choinka w takie właśnie rozetki, albo okna, albo drzwi, albo...Super. Podziwiam Cię za wyobraźnię i kunszt wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał ...wszystko cudne ...a te gwiazdki śniegowe na rozetkach to kupione czy własnoręcznie stworzone.....przepiękne.....zazdroszczę kreatywności. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pomysły są zawsze piękne! :) Bajeczne ozdoby....oj kiedy ja się za to zabiorę...;) i te woreczki...! mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozetki wyglądają pięknie- elementy vintage dodają ciepła, romantyczności- dom ozdobiony takimi ślicznościami pachnie świętami i ciepłem rodzinnym. Moją uwagę przyciągnęły też woreczki....chyba zaraz siądę do maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają rozetki- elementy vintage wzmacniają ciepły i romantyczny efekt. Moją uwagę zwróciły woreczki- chyba zaraz siądę do maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wena Cie nie opuszcza, i dobrze
    bo spod Twoich rak wychodza same cudaski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak misterne koroneczki na rozetkach powycinałaś,że się buzia śmieje.Pomysł przedni szkoda gadać dziewczyno masz pomysły.Kasiu buziaki serdeczne i cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę się znowu: jesteś niesamowita! Cudowne ozdoby i nastrój!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to czeka na Ciebie u mnie wyróżnienie!
      Pozdrawiam
      E.

      Usuń
  10. Masz niesamowite pomysly;) I wszystko zawsze tak pieknie wykonane.. ;) Sle pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rozetki - bardzo delikatne i eleganckie.
    Twój dom w Święta będzie magiczny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś Kasiu niesamowita :))) Czego się nie dotkniesz przemieniasz w złoto :) Przepiękne rozety, pudełka, woreczki - zielenieję z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny świetny pomysł, Kasiu szalej szalej a my będziemy oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I znowu tyle pięknych rzeczy! Rozetki są śliczne i faktycznie mogą pełnić różne funkcje. Trochę mnie zawstydziłaś bo żadnych świątecznych robótek jeszcze nie poczyniłam, a do kartek świątecznych jakoś zabrać się nie mogę.... Zazdroszczę energii :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie kupilas sobie puncher czyli dziurkacz ozdobny do wycinania wzorkow. To wspaniala sprawa, przydaje sie do calego mnostwa prac. Jak widac i do ozdob choinkowych jest przydatny. Retro gwiazdki sa piekne, choinka w takich ozdobach bedzei napewno rewelacyjnie i bardzo elegancko wygladac...mysle ze jak przyjdzie czas to bedziemy mogli ja obejrzec :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, śliczności tworzysz jak zwykle.
    Cudne te rozetki.
    Ciekawa jestem tego urządzenie do koronkowego wycinania brzegów.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu cuda cuda cuda :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowa zabaweczka a efekty pracy wspaniałe !!!
    Zawieszki bardzo mi się podobają ;-)
    Same piękności poczyniłaś !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za takim słodzeniem, ale musze to napisać... jestes baaardzo uzdolniona osobą! rzeczy, ktore tworzysz sa gustowne i piekne! uwielbiam Twojego bloga mmmmmmm:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Woreczki na świece do odgapienia na pniu:))) Nie dziwię się, ze wsiąkłaś w te wycinanki. Świetne urządzenie, a jakie możliwości! Pozdrawiam, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne woreczki!!! A ten wzór na papierze cudowny, taki stylowy... Jestem bardzo ciekawa jak wygląda ta maszyna do wycinania :) Też chcę ją mieć !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ach Kasiu, Kasiu, za kazdym razem gdy do Ciebie zagladam, jestem pewna, ze bede sie zachwycac. I tak tez tym razem:-)
    sciskam Cie serdecznie
    B.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko śliczne jak nie wiem i łapiące za serducho !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądają te rozetki, te wycinkowe wykończenia dużo dają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ozdoby. Rozetki wręcz magicznie wyglądają. Ale faworytami moimi są te woreczki. Genialny pomysł i wykonanie :)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie śliczności :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie tez najbardziej podobają się woreczki na świece:))
    Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely decorations! Please send me your full name and address and I will send you a set of the clay hearts. Let me know which one you would like, the white, antique or the blue. Have a lovely weekend! Sharon

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama nie wiem co ładniejsze - czy rozetki, czy ubranka na zapałki i świecie. :) Ogląda się je z przyjemnością. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaa...jakie cuda! Pięknie wycięte ornamenty. Zachwycające. Masz świetne nożyczki, czy jakieś tam inne ustrojstwo do wzorków :) Piękne.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  31. U Ciebie wszystko ładniejsze niż ze sklepu! Zawsze powalają mnie Twoje prace! Urocze rozetki i woreczki - cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ale wzorki:) Piękne są Twoje tworki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladaja swietnie!!! Daj namiary na ten sprzet do wycinania. Moja starsza corka uwielbia robic roznosci z papieru i moze bym jej kupila.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam Twój talent i to super oko do robienia takich pięknych zdjęć! Śliczne ażurki. Ja już dawno nie robiłam nic z papieru choć kiedyś bardzo lubiłam się w to bawić:)
    Słonecznej soboty! (u mnie świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale śliczności:) cały czas się zastanawiam kiedy Ty to wszystko moja droga robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie cudne są takie rozetkowe zawieszki :) Chyba też potworzę takie na choinkę ;) (jak znajdę czas ;-))

    OdpowiedzUsuń
  37. ale cudeńka natworzyłaś....piekne;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Brak słów,abym opisała moją dzisiejszą fascynację:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasia, no cudowne te rzeczy są no!! Przepiękne i dech zapierające! Ja to muszę w końcu tak dobrze się przyjrzeć i może czegoś spróbować ;-) Oj Świat się kończy ja i robótki ręczne ;-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świątecznie u Ciebie Cat, aż miło. I mnie powoli wciąga ta świąteczna zabawa. Ale jeszcze trochę zanim coś zaprezentuję.
    A co do Mikołaja.... no tak średnio wierzę, albo nawet bardzo średnio i moje dzieci też już zaczynają wątpić, ale co tam zabawa niech trwa :-)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne ozdoby!

    Zapraszam na candy u mnie - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ozdoby retro!Rozetki też,małe można wyciąć wykrojnikiem do scrapbookingu,a duże samodzielnie się składa?Efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję kreatywności.Piękne rzeczy tworzysz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie!!! Zawieszki cudowne, a woreczki.... Zachwycasz :D
    A co do wyróżnień - to oczywiście rozumiem i szanuję Twoje zdanie :D
    Miłej niedzieli!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne klimatyczne rozetki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. kasi masz super pomysły ...podziwiam Cię za pracowitość...Pozdrawiam cieplutko pa...

    OdpowiedzUsuń
  47. te ozdóbki są zachwycające swoją delikatnością i zwiewnością. kojarzą się z wszystkim co w świętach i zimie najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. O jejku.. no rzeczywiście niezła wena!! :D
    Tyle pięknych rzeczy!! Woreczki na świece są genialne.. u mnie zawsze świece gdzieś się po szufladach odrapują.. :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow,you keep on amazing me!These are just too cute,I am now sure christmas at your place is magic!!!Would love to see pictures from your home decorated for chrsitmas )
    Tovehugs:))

    OdpowiedzUsuń
  50. No czarodziejka z Ciebie - piękne rozetki wyczarowałaś - a woreczki bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne te z kartek książkowych już takową książkę sobie wyszperałam i też coś bedę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podobają mi się Twoje rozetki :-) Świetny pomysł, a dziurkacz brzegowy mam również, więc się inspiruję :-)

    OdpowiedzUsuń