Strony

czwartek, 10 stycznia 2013

Rocznica


10 stycznia, rok temu napisałam pierwszego posta ! 
Z tej okazji ogłaszam 
CANDY ! 

Nie, nie będę , robiła podsumowania tego roku , bo to wszystko jest na pasku bocznym .
Ile postów napisałam , ile osób mnie odwiedza itp, itd 

Powiem tylko że 
bardzo dziękuję Wam za to że jesteście ! 



W prezencie dla Was przygotowałam : 
lniany bieżnik , serduszko zawieszkę i szyldziki z numerkami od 1 do 6 .

Candy potrwa do 10.02.2013.
Wszystkich chętnych proszę o :
umieszczenie i podlinkowanie powyższego zdjęcia na swoim blogu 
oraz komentarz pod postem . 
Osoby nieposiadające bloga proszę o podanie maila.







Jeszcze raz dziękuję za Waszą
 obecność , doping i dobre słowo .

Ściskam mocno !
:)
Cat-arzyna


292 komentarze:

  1. zapisuję się z ogromną przyjemnością, przepiękne rzeczy są do wygrania :) no i wygląda na to że jestem pierwsza
    z niecierpliwościa czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, bieznik jest wspanialy, w takim razie sprobuje szczescia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również liczę na szczęście :-)
    Pozdrawiam ciepło! ... a za oknem śnieżyca

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydasie, cudne przydasie... Może mi się uda :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością zapisuję sie na candy :)
    Akurat 12 lutego będę obchodzić urodzinki, dlatego Twoje Candy byłoby prześlicznym prezentem urodzinowym :)
    Banerek umieszczam na blogu: simple life of Catherine i czekam na wyniki :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne.ustawiam się w kolejce i mam nadzieje, że uda mi się w końcu coś wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne rzeczy!! staje w kolejce, ktora zaloze sie bedzie dluuuuuuuuuuuuuga:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu oczywiście gratuluję pierwszego roku !!! Bardzo się cieszę ,że dołączyłaś do świata blogowego , tyle pięknych i inspirujących rzeczy pokazałaś przez ten rok. Bardzo lubię tu zaglądać ( chociaż czasami po cichu ) , i te wszystkie piękne miejsca w które nas wirtualnie przenosisz .Dziękuję Ci bardzo za ten roczek i oczywiście czekamy na kolejne posty .
    No i obowiązkowo ustawiam się w kolejce , bo jak tu nie stanąć po takie cudeńka.
    pozdrawiam i moc uścisków ślę

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Cat-arzyna, gratulacje dla pierwszego rocznice. Zapisuje sie w konkursie o wspaniałe nagrody.
    Renata www.crafto-mania.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dałabym głowę, że Twój blog jest dużo starszy...tak mi się wydawało. I patrząc na popularność to tylko pozostaje pogratulować:)
    Candy świetne...
    Ja też niedługo będę obchodziła blogowy roczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje swietnego bloga.Jak to sie stalo,ze zajelo mi prawie rok aby tu trafic?Nie wiem.Candy baaardzo apetyczne.Z wielka przyjemnoscia i Ogromna nadzieja sie na nie zapisuje:)
    p.s.tez obchodze malenka rocznice 10 stycznia;)
    10 stcznia 2003 stwiedzilam,ze zima w Norwegii jest zbyt sroga aby stac na mrozie i palic papierochy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najpiękniejszego na przyszły rok! i oczywiście ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękności przygotowałaś! Oczywiście, że chętnie się pobawię :) Gratuluję, rok to tak mało, a już tyle kreatywnego i ciekawego dokonałaś! Podziwiam i chłonę każde Twoje posty, dostarczasz mnóstwo piękna dla oczu i dajesz tyle inspiracji! Pozdrawiam Iza (myloveshabby.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dołączam do Grona Cukierkowych Gości serdecznie gratulując pierwszej rocznicy w pięknym tworzeniu. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności - ustawiam się w kolejce :)
    gratuluję rocznicy, wydaje mi się, że Twój blog był od zawsze :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat, sto lat dla Twojego twórczego pisarstwa. Życzę jeszcze więcej kreatywności i czasu na tworzenie nowych inspiracji dla nas czytelników. Mam do Ciebie sentyment moja imienniczko. Oczywiście zapisuje się na urodzinowe CANDY!

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. podczytuję, podglądam, i życzę dalszych pięknych wytworów :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. :):):) A ja trafiłam tu całkiem niedawno- żałuję że tak późno!!!! Ale nadrobiłam zaległości. Kasiu uwielbiam tu zaglądać!!! Trochę Ci kobieto przysłodze ale to jeden z moich ulubionych blogów:):):) Do candy oczywiście staje w kolejce, która podejrzewam będzie baaaaaaaaaaaardzo długa. Pozdrawiam i życze kolejnych rocznic!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, no pewno, że bym chciała te cudowności... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sposób przejść obojętnie obok tak cudownego miejsca jakie stworzyłaś :) Życzę kolejnych twórczych roczków, pozdrawiam gorąco i ustawiam się w kolejce,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Catarzynko gratuluję rocznicy i cieszę się, że jesteś z nami. Bądź już zawsze, bo uwielbiam Twój styl i Twoje wyroby:)))
    oczywiście, że się ustawię, bo takich cudeniek przegapić nie mogę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu następnych twórczych lat w naszym towarzystwie.....Czas leci szybko....Oczywiście ustawiam się w ogonku i cieplutko pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle ciekawych postów u Ciebie czytałam i oglądałam, że wydawało mi się, że blog ma już parę lat... Gratuluję, podziwiam, no i oczywiście zapisuję się na wspaniałe candy :) Mój blog właśnie reaktywuję, więc zaraz wkleję banerek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne drobiazgi z przyjemnością powiększę grono chętnych

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja ustawiam się po te cudności... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O RANY NA TAKIE CUKIERASY z wysokiej półki zgłaszam się i cichutku z nadzieją czekam że mi się trafią ...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopiero ROK, a ja myślałam że duuużo dłużej, uwielbiam do Ciebie zaglądać, z wielką chęcią wezmę udział w rocznicowym Candy.
    Przygotowałaś przepiękne prezenty!

    Nie no nie wierzę, ze to dopiero rok, NIE!!!! :D

    Kasiu, życzę Ci tego wszystkiego czego sama pragniesz by spełniły się te najskrytsze marzenia
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo JA TEŻ DZISIAJ OGŁOSIŁAM CANDY:) No to się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wytrwałości, gustu i pasji pozdrawiam
    agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roczku :) Z tej okazji życzę wielu pomysłów i ich udanych realizacji :)

    Zgłaszam chęć udziału w CANDY, ale bloga niestety brak... muszę się w końcu zebrać i go założyć, o czym myślę już od dobrego miesiąca. Tymczasem mój mail: maslowska.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego na kolejny roczek blogowania :-D Grzecznie ustawiam sie w kolejce :-) i pozdrawiam cieplutko, agata

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy:))
    Z wielką przyjemnością staję do kolejki:))

    Na razie chwilowo bez bloga:)) patti3@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie się zapiszę po takie wspaniałości choć zdaję sobie sprawę, że konkurencja będzie ogromna. Bardzo podobają mi się Twoje prace no i jestem w szkoku, że to tylko rok.
    Życzę kolejnych udanych lat w blogowym świecie!
    Pozdrawiam.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielu lat na blogu Cat-arzyno!
    W sumie to troche egoistyczne zyczenia, bo to ja (my) czerpiemy z Twojego bloga piekno, spokoj i inspiracje.
    Dla Ciebie wiec duzo zdrowia i satysfakcji z realizacji Twoich wspanialych pomyslow.
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu, gratuluję rocznicy,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja dziękuję losowi ze pozwolił nam sie 'spotkać'. Gratuluję rocznicy.!!życząc kolejnych.
    Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu jak dobrze, że jesteś i cieszysz nasze oczy i serca ....:)
    Wszystkiego dobrego życzę i kolejnych roczków oczywiście :)
    Uściski i buziaki ślę gorące :**

    Ps. cukieraski śliczności !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje, Kasiu i rowniez zapisuje sie do kolejki chetnych na te cudenka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy i grzecznie ustawiam się w kolejce, na pewno będzie nas tu dużo,.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również chętnie ustawię się do kolejki :)
    Uwielbiam zaglądać do Twojego świata :) i zawsze wyczekuję kolejnych postów.
    Pozdrawiam serdecznie
    Miloma
    dietetyk@zdrowadieta.biz

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownosci :) z miła chęcią się przyłączę do klejeczki :)
    Życzy długich lat w blogowym swiecie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę Ci dalszych wspaniałych pomysłów, inspirujących chwil i wielu wielu nowych twórczych pomysłów.
    Oczywiście zapisuje sie na takie cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluje roczku i zapisuje się :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdeczne rocznicowe gratulacje i życzę Ci weny twórczej na co najmniej następny roczek!! Staję w kolejce do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje i tez ustawiam sie w kolejce:) monisiaaaaaa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Serdeczne życzenia z okazji rocznicy,podglądam,oglądam i zachwycam się Twoim blogiem,z radością zapisuję się na candy,pozdrawiam Anita awica@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja mam nadzieję, że wygram ;) uwielbiam Twojego bloga, jesteś niesamowita, dziękuję,że dzielisz się pomysłami i radami z innymi ;))pozdrawiam serdecznie Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cat to ja się cieszę, że tu jesteś, że mogę cieszyć oczy tym co robisz i inspirować się, że dałaś nam tego bloga. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu, wielu kolejnych!
    Dopisuję się do kolejki z wielką nadzieją na wygraną:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasieńko, to Ty starsza w blogowaniu o 6 dni jesteś ode mnie:)))
    Wygrać Twoje candy, to dopiero wyzwanie:)))
    To ja w okolicach 50 tego miejsca staję w kolejce:)))
    P.S. U mnie będzie kolejka krótsza pewnie, zapraszam Cię serdecznie, Rówieśnico:)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ bym chciała, by szczęście mi dopisało:) Oczywiście staję w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po Twoje cudowności :) Ja 4 dni temu obchodziłam rocznicę i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnego , równie pięknego i inspirującego :))
    Zapisuję się z z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejka dłuuuga, ale nic dziwnego :) Wspaniałe rzeczy, świetny blog super-kreatywna blogerka :) Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu lat dzielenia się swoimi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję blogowego roczku. I oczywiście staje w kolejce po takie cudne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  55. Już roczek ?
    Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w pisaniu bo lubie tu zaglądać :-)
    A po cukierki chętnie staję w kolejce , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję rocznicy! dzięki Tobie od roku możemy cieszyć oczy cudami które tworzysz, szukać inspiracji do działań. Życzę jeszcze wieli, wielu równie płodnych lat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy ;)
    Pozdrawiam
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję tego roczku i interesujących postów i liczę na kolejny rok albo i jeszcze dłużej :))))
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w candy!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudne prezenty :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję!!! z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy bo jest cudne. Cieszę się, że dajesz szanse wygrać coś zrobionego przez siebie- dla mnie przedmioty zrobione własnoręcznie mają ogromną wartość! Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. O kurczę! Ale długa lista komentarzy! Rano tylko zajrzałam, już było sporo zgłoszeń. A teraz...? Nic dziwnego- piękne rzeczy są do wylosowania!
    Zgłaszam się więc i ja, obserwuję od jakiegoś czasu jako bianco, a baner na :
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję rocznicy:)
    To my dziękujemy za to że jesteś, że nas inspirujesz.
    Pozdrawiam:)
    Ustawia się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja gratuluję rocznicy. Z przyjemnością przytuliłam się do Twojego bloga, do Twoich radości i smutków. Oby tych radości było jak najwięcej i obyś zawsze wokół siebie czuła obecność życzliwych Ci ludzi. A teraz grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Podziwiałam twoje numerki w poprzednim poście, a tu proszę, masz taki fajny prezencik! Ustawiam się w długim łańcuchu oczekujących :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję pierwszej rocznicy.Zaglądam i podgladam no i oczywiście okazji przegapić nie mogę:-))więc ustawiam sie grzecznie w ogonku i na szczęscie liczę:-))
    Pozdrawiam.
    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy :) ustawiam się w kolejce po te cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Grzech byłoby nie skorzystać z szansy na posiadanie takich skarbów. Proszę i mnie dopisać do listy chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  68. ojojo na takie cukierasy przystaję z ochotą. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczności, jak zawsze u Ciebie.
    Pozdrawiam
    Kasia
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Kasiu! Gratuluję, bardzo lubię do Ciebie zaglądać i cieszyć oczy:) Może będę miała szczęście i .. wygram:)? Serdeczności z zimowego Gdańska:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przy takim Candy kazdy sie zatrzyma, a wiec i ja przystane na chwilke - moze szczescie mi dopisze ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cichutko ustawiam się na koniuszku kolejki i trzymam kciuki :)
    pozdrawiam Ada
    ada412@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. gratulacje z okazji rocznicy bloga :)
    z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/2013/01/setny-post-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Kasiu, piszesz piękny, inspirujący blog. To była naprawdę dobra decyzja, którą rok temu podjęłaś zaczynając go tworzyć. Wszystkiego dobrego! :)
    Z przyjemnością zapisuję się również. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hi my friend. I love this numbers you make. Everything is so pretty, so I have to try my luck.
    I have the link on my blog.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  76. Codziennie - mimo braku czasu zerkam i z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne pomysły aranżacji wnętrz. Podziwiam Twoją pasję i talent. Wszystkiego najlepszego;) Monika (adolfik77@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja oczywiście dopisuje się i mam nadzieję ża szczęscie i dopisze. Jestem Twoją fanką i życzę dalej tak twórczego podejścia do życia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Lubię do ciebie zaglądać i zapisuje się z wielka przyjemnością .Mieć takie twoje cudeńka , to będzie wielka radość ..

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje:))) ustwiam się w kolejce gosiapaw@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  80. zapisuje sie do tej kilometrowej kolejki( co mnie wcale a wcale ni dziwi;-)))))śliczne rzeczy przygotowałaś;-))))POZDRAWIAM CIEPŁO CHOĆ ZA OKNEM ŚNIEŻYCA;-))

    OdpowiedzUsuń
  81. Rok? Kasiu gratuluję i życzę kolejnych :)
    Ustawiam się w długaśnej kolejce i liczę na cud :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Sto lat, sto lat :)
    Życzę kolejnych rocznic i nieustającej weny twórczej :)

    Również spróbuję szczęścia w tym losowaniu - takie piękne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne candy! Gratuluje rocznicy i się zapisuję oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  84. Kolejnych miłych rocznic z blogowym świecie! Oczywiście, że się zapisuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  85. Bannerek zdobi fiolety.blogspot.com. Gratuluję rocznicy i ślę cieplutkie pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Grzechem byłoby się nie zapisać :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. To życzę jeszcze co najmniej 49 lat blogowania :)
    Staje w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych.Wszystko tu takie piękne;może ja załapię się na candy:)Nie mam niestety bloga więc zostawiam mailaPozdrawiam Asia
    doplos2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowne cukierasy, wiec sie ustawiam, obserwuje i pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Podziwiam Twój talent i gratulacje z okazji rocznicy! Ewa (ewka.kp@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam.Oczywiście zapisuję się, gratuluję i życzę powodzenia, jestem
    zachwycona twoimi meblami i tym co robisz masz ogromny talent.pozdrawiam Ania
    szyndzia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam...zaglądanie do Ciebie to przyjemność...jesteś niesamowita...dziękuje za pieszczotę zmysłów...cieplutko pozdrawiam i niecierpliwie czekam na więcej...Kasia...
    skati25@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych:)
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam- jest pięknie i na pewno zostanę na dłużej:)
    I oczywiście się zgłaszam- cudowne prezenty przygotowałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    A takie cuda przygotowałaś, że z miła chęcią się zapiszę chociaż szczęścia w losowaniach nie mam:(
    Pozdrawiam!
    Femke

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję!!! jesteś niesamowita!:)
    Czuję,że wygram, bo coś mnie dzisiaj w kościach łamało ;) to chyba dobry znak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. WITAM, GRATULACJE. BARDZO CZĘSTO WCHODZĘ JAKO PODGLĄDACZ NA TWÓJ BLOG. BARDZO CIEKAWE ARANŻACJE.ŻYCZĘ DALSZYCH ROCZNIC.OCZYWIŚCIE ZAPISUJĘ SIĘ NA CANDY, MOŻE SZCZĘŚCIE DOPISZE. NIE MAM BLOGA WIĘC PODAJE MÓJ MAIL: magda.cargosped@wp.pl POZDRAWIAM .MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję rocznicy. Zapisuję sie oczywiście. Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratulacje! Oczywiście zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnie wezmę udział w zabawie i poznam Twoje twórcze poczynania:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluje rocznicy;))Na candy oczywiście sie zapisuje,piekny ten bieżnik.

    OdpowiedzUsuń
  101. Super! Piękne rzeczy do wygrania! Zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  102. Such a cute table runner,love the bees..a sign of spring perhaps?Wonderful pictures,love your styling as usual:)
    Wishing you a wonderful weekend Catarzyna:-)
    Tovehugs:-)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapisuje sie! z ogromna checia ustawiam w kolejce

    banerek u mnie na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga,

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam,
    Wszystko piękne! :) ustawiam się w kolejce! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. To przyjemność oglądać Twój blog. Oby następny rok był równie owocny! Candy urocze, wiec zgłaszam się i ja :) doriska8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Jesssssuuu gorzej jak za PRL-u ;-)) Pokornie staje..a co ;-) Pozdrawiam właścicielkę superowego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  107. Byłam u Ciebie wiele razy jako Anonim - trochę pomysłów podpatrzyłam... Nigdy, ale to nigdy bym nie pomyślała,że Twój blog istnieje dopiero rok... jesteś wyjątkowo płodną blogerką.
    Zawsze u Ciebie pięknie i pomysłowo. Zapisuję się do zabawy z wielką chęcią.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE i życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się:)
    dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Jestem zauroczona Twoim blogiem i Twoimi pomysłami. Wszystko u Ciebie niezwykle pomysłowe i ubrane w piękne aranżacje. Ustawiam sie w kolejce po śliczności. Pozdrawiam i życzę dalszego tak owocnego blogowania:-)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  110. Has it been a year? I think your blog just keeps getting prettier and prettier! I would love to put my name in for your Giveaway, it is so beautiful. I also put it on my sidebar on my blog. I will keep my fingers crossed! Hugs, Diane

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluje roczku,życzę nowych pomysłów i ich realizacji.Prezenciki śliczniutkie,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratuluje ... i też szczęścia spróbuje :)
    Pozdrawiam
    Mugatka (agnieszka_zasada@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  113. Gratuluję Ci serdecznie!!!Często podczytuję Twojego bloga,wszystko mnie tu fascynuje,sama jestem artystycznym antytalenciem,dlatego dziękuję Ci bardzo,że mogę nacieszyć oczy Twoimi pracami,dziękuję Bogu za Takich Ludzi!!!Pozdrawiam i życzę mnóstwa natchnienia w tym Nowym Roku :)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście ustawiam się w kolejce :) (joawoz55@wp.pl)

      Usuń
  114. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Mimo dłuuuuuuuuuuuugiej kolejki zapisuję się na te przewspaniałe numerki :-)

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękne przedmioty dla nas przygotowałaś. I ja poszukam szczęścia. Przy okazji zapraszam też na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję i życzę owocnego dalszego blogowania, bądź też owocnego dalszego tworzenia, wtedy już blogowanie przyjdzie samo, jak będzie o czym ;)
    Cudowne słodkości - w szczególności bieżnik! Ustawiam się i ja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Roczek to już poważny powód do świętowania.Bardzo się cieszę,ze dawno temu trafiłam do Ciebie i mogę wpadać,kiedy tylko chcę:) i podziwiać cudeńka ,które tworzysz:)Każdy Twój post to wydarzenie,coś wyjątkowego i niepowtarzalnego.Zawsze można się zainspirować i nauczyc czegoś nowego.
    Teraz z kolei rozdajesz cukierasy na które koniecznie ,ale to koniecznie muszę się zapisać.
    Uwielbiam wszelkiej maści szyldziki i będę czekać na wyniki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  119. trafiłam do ciebie teraz , przez przypadek :) ale jak to mówią nie ma przypadków :) piękny jest twój świat i będę częstym gościem
    na słodyczę się oczywiście piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  120. a ja sama niedawno założyłam blog, jeszcze nie jest w pełni rozwinięty i niewiem jak mogę dodać cię do mojego bloga, ale jesli napiszesz meila to napewno to zrobię. Póki co staję w kolejce :) kasiasysunia@gmail.com http://bibelotyiszpargaly.blogspot.com/ pozdrawiam i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  121. Cat-arzyno baner gotowy chęć też jest... pozostaje mi tylko życzyć sobie szczęścia :P
    ps.pozdrawiam cieplutko i podziwiam Twoje dzieła z zapartym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Pięknie u Ciebie Kasiu i zmysłowo. Wskakuję do kolejki. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  123. piękne prezenty...zapisuję się i gratuluję roczku

    OdpowiedzUsuń
  124. Ależ tu tłok! Ale nic dziwnego :) Za takimi cudeńkami i ja przystanę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  125. I jeszcze ja się zapisuję, choć z ilości chętnych widzę, że marne szanse :-)))). Pozdrowionka !!

    OdpowiedzUsuń
  126. Śliczne prezenty! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, choć jest dłuuuga ;) Ale może mi się poszczęści :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  127. Piękne candy- stoję więc na szarym końcu;-)

    OdpowiedzUsuń
  128. O candy w tym samym czasie co moje :) Zapisuję . Dobrze że robiłam porządki , bo bym zapomniała o Twoim pięknym blogu .

    OdpowiedzUsuń
  129. Witaj! Trafiłam tu na candy, ale z radością zostanę na dłużej :D Zapraszam też na cukierasy do mnie na bluszczemoplatane.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  130. wow candy!!!! Jednak jestem na szarym końcu :-( Pozdrawiam
    balbi100@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Jestem u ciebie pierwszy raz dzisiaj i bardzo mi się wszystko podoba - także z miła chęcią zapisuje się do listy oczekujących na Twoje cudeńka.

    Asia ( frytalina@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  132. Gratuluję roczku :)
    Zapisuję się i ja w tak wspaniałej rozdawajce :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  133. a co mi tam, do mojego domu nie pasuje, ale dla przyjaciółki idealnie ! ( michasia_85@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  134. Kasiu uwielbiam Twój blog i maniakalnie przeglądam go ciągle od nowa i od nowa, post za postem. Jestem od niego uzależniona.
    Ustawię się w kolejce po przepiękne rzeczy jakie przygotowałaś choć wiem, że jestem Jonasz i nie mam szczęścia w żadnych konkursach. Pozdrawiam Cię serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  135. Pewnie, że staję w kolejce po łut szczęścia. Bardzo lubię Twoje prace.
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  136. PIEKNOSCI..ZRESZTĄ NIBY JAKBY MIAŁO BYC INACZEJ:))) KOLEJNYCH ROCZKÓW KASIU!!!OOOOJ BĘDZIE NAS TU SPORO:)))

    OdpowiedzUsuń
  137. jakie piękne niespodzianki przygotowałaś :) mimo tłumu stanę sobie w kolejce do cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Wspaniały blog, wnętrza - jak z bajki o domu idealnym! Podziwiam Cię szczerze i gratuluję smaku, umiejętności i pracowitości.

    Na Twój blog, Cat-arzyno, trafiłam jakiś czas temu, przypadkiem. Zauroczył mnie i oczarował natychmiast. Szczególnie ujmujące okazały się też, rzecz jasna, sygnały świadczące o Twojej miłości do kotów :)
    Heh, wówczas jeszcze mój Kazio żył, więc zdecydowałam się założyć blog i również pochwalić mym kotkiem... Niestety - odszedł 5 stycznia.
    Ciężko się pozbierać...

    Ale przepraszam za osobistą dygresję; Candy przepiękne (zwłaszcza motyw pszczoły - stylowy!) i zapewne spróbowałabym szczęścia, ale nie mam szans w konkurencji z mnóstwem wspaniałych, zaprzyjaźnionych i odwiedzających Cię regularnie Czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Cudowności :) Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy i staję w kolejce po te śliczne przydasie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Gratuluję. Również ustawiam się w kolejce:)
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Gratuluję roczku, życzę następnych.
    Oczywiście zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  142. Śliczne, też chcę takie mieć, więc ustawiam się w dłuuugim ogonku.
    pozdrawiam,Dolphine
    dolphine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Moc gratuluji k výročí a přeji aby blog byl natolik úžasný jako doposud...vyrobila jsi nádherné dárky...měj se krásně papa Klára♥

    OdpowiedzUsuń
  144. Chętnie się zapisuje oczywiście:)
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. oj ale jestem daleko na liscie - oj jo joj

    ale sie zapisuje

    marwiol5722.blog.pl
    banerek dodalam na fb (na blogu mam tylko banery firm przepraszam))
    e-mail. marwiol5722@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. I jak ja to przegapiłam???Gratuluję święta- inspiruj nas dalej tak pięknie : )

    OdpowiedzUsuń
  147. Gratuluję Rocznicy i życzę kolejnych. Twój blog jest super, to co robisz niesamowite, czekam na każdy post.
    Z przyjemnością zapiszę się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluje rocznicy i bardzo chetnie zapisze sie na Twoje candy :-)

    Serdecznie Cie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  149. bardzo lubie Twoje klimaty, ustawiam się po odrobinę szczęścia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. Kasiu, cieszę się bardzo, że dzięki blogowi mogłam Cię poznać i Twój cudowny, jedyny w swoim rodzaju świat - gratuluję rocznicy i liczę na następne.
    Z przyjemnością ustawiam się w tym długaśnym ogonie:))
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  151. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę. Przedłużam ogonek i z przyjemnością zaobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  152. Biorę udział. Z chęcią obserwuję i umieszczam banerek na blogu http://kamira90.blogspot.com jako Peggy Brown ;)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zaglądam, patrzę, a tu candy! I to na dodatek już przypomnienie! Nie odmówię sobie zabawy i to w takim licznym gronie! Na Twój blog zaglądam co prawda dopiero od kilku miesięcy, ale bardzo mi się tu podoba.
    Ninka.
    nina.onisk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Jeśli mogą podglądacze bez bloga się ustawić to ustawiam się, piękne cudeńka...mojdarek@o2.pl, pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  155. stronka super ;-) bardzo chętnie tu zaglądam
    ustawiam się w kolejce po te cudeńka
    pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  156. Kocham klimat jaki TU panuje..z wielką chęcią ustawiam się w kolejce:)
    Gratuluje roczku i życzę kolejnych TAKICH lat!!:))

    OdpowiedzUsuń
  157. I ja ustawię się w kolejce po te cuda!
    martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Gratulacje z okazji rocznicy:))
    Ty i te Twoje transfery - jestem jak zawsze pod wrażeniem.
    I zapisuję się w zachwycie wielkim.
    Pozdrawiam jak najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Ja poproszę :) Cudowne!!!
    anna.oboza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Moje gratulacje :))
    Kolejka długaśna ale spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  161. Ależ piękna szafa!! Zpisuję się na candy, ale widzę "nikłe" szanse,papa

    OdpowiedzUsuń
  162. Gratulacje! I 100 lat :)
    Ja również staję w tej długaśnej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluje rocznicy! I jak najwiecej takich cudnych wnetrz i pomyslow!
    Ustawiam sie ciepliwie w kolejce...
    edytabien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. och jakie cudowności. z przyjemnością ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Oczywiście, że sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Gratuluję rocznicy :D Ustawiam się w kolejce !!! Piękne prezenty :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  167. Zapisuję się do pięknego candy :) Baner u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  168. Brzęcząca muszka przyciągnęła mnie w te magiczne miejsce.

    Proszę i mnie zapisać na listę :)

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. 10 lutego obchodzę urodziny, więc ustawiam się w tej długaśnej kolejce z cichą nadzieją:)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  170. "Strach jest oznaką rozsądku. – Tylko głupcy niczego się nie boją".
    Dobrze radzę, gratuluję i na candy się wpisuję :)
    a_m_wierzbicka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Bardzo chętnie bede tu zaglądać ;)
    ustawiam się w kolejce :)
    mail: asia_gebauer@tlen.pl
    obserwuje jako: asiaaa8

    OdpowiedzUsuń
  172. Chętnie ustawię się w tej długiej kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  173. Długa kolejka, ale warto w niej przystanąć, bo podarki piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  174. Dużo nas ale nie ma się co dziwić, bo chcesz nam podarować cudne rzeczy :).

    I ja się nie zrażam i ustawiam się grzecznie w kolejce :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma więc mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu, to żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  175. Pewnie ostatnia, ale, co mi tam! Takie cudeńka i taki miły blog.
    Pozdrowienia, zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  176. łoj cukierasy cudne! Wyciągam rączki po nie...

    http://tabularasaetc.blogspot.com/
    zapraszam do mnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  177. ...ponoć ostatni mogą być pierwszymi :) może się uda :)
    pozdrawiam, Agnieszka

    aga.chrapec@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  178. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  179. i ja się zapisuję. śledzę blooga i z radością patrzę na dzieła wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Gratuluje rocznicy i chętnie się zapisuje na te piękne skarby :)))))
    Pozdrawiam Olienka :)

    OdpowiedzUsuń
  181. To ja też spróbuję ;-)

    Śliczny blog i niesamowite pomysły!

    Życzę powodzenia i pozdrawiam!!!

    Kasia z altelierhaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  182. Witam :)
    Niesamowite są te rzeczy

    Dominika
    dominikaj22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. wydłużam kolejkę ;-) bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  184. Kolejka jak w czasach PRL, ale warto stanąć :))) Zapraszam na moje candy, może coś przypadnie Ci do gustu, pozdrawiam.
    www.art-ishin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  185. ja też biegusiem ustawiam się w kolejce....trafiłam tu przez przypadek,ale będę częstym gościem - tworzysz takie piękne rzeczy,że aż dech zapiera!Ja też imam się różnego"rękodzieła", ale to moje początki i widzę że dużo się muszę jeszcze nauczyć. Pozdrawiam - Katarzyna (kc35@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  186. Pięknie u Ciebie! Zgłaszam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  187. Super Candy !Chętnie się zapisuję i obserwuję Twojego bloga jest super, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam też na moje Candy - też z powodu rocznicy - do wygrania lampka z konikami!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Z przyjemnością ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  189. Twój blog przypadł mi do gustu. Bardzo wiele w nim ciekawych rzeczy.
    I choć w blogowym świecie jestem od niedawna, jeśli pozwolisz będę chętnie Cię odwiedzała.
    Tak więc dopisuję się do kolejki, życząc wielu pomysłów i zapału do pracy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  190. Pierwszy raz tu trafiłam, ale mam nadzieję że pozwolisz, iż będę stałym gościem ( i to jest również zaleta candy - trafiamy na nieznane nam dotąd blogi) no i czekam na końcu kolejki, a że mam czas, bo kolejka dłuuuuga to zapraszam Cię na candy na moim blogu
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  191. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  192. No i calkiem przypaadkiem trafilam na Twoj blog i zapisuje sie do kolejki, na szarym koncu niezlego ogonka, do candy - cudenka do wygrania! i dopisuje blog do obserwowanych, a teraz lece ogladac blog wstecz, ze sie tak wyraze ;))))
    krysiaKROPKAthompsoMAUPAgmailKROPKAcom

    OdpowiedzUsuń
  193. Przepiękne słodkości przygotowałaś dla nas z tej okazji. Kasiu życzę Ci jeszcze lepszego blogowego roku! Rozkwitu strony i wielu pozytywnie odwiedzających :) Oczywiście również chętnie stanę w kolejce po te piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  194. piękne cukierki do wygrania! banerek już na moim blogu więc ustawiam się w kolejeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  195. Ustawiam się w kolejce po śliczności :)

    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  196. there is so much to see on your Blog ...I'm just scrolling down yr pics and fond them so beautiful...whatever will be for me it is just a great chance meeting you
    Susanna.

    OdpowiedzUsuń
  197. Piękności! :) Jeszcze nigdy nie wygrałam , ale ustawiam się z w kolejce wielką nadzieją !

    i zapraszam do siebie:

    http://lovemade-abi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  198. Życzę kolejnego udanego roku!!!
    Prezenty są tak wspaniałe, że nie jestem w stanie przejść obok nich obojętnie, więc ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń